Cégprofil

A Qualiclinic egy klinikai vizsgálóhelyet működtető magánrendelő – fejlesztés alatt álló gyógyszerekkel és orvostechnikai eszközökkel végzett klinikai vizsgálatok szervezésével foglalkozunk.

A Qualiclinic magánrendelője Óbuda szívében található, jól felszerelt, az orvostudomány több területén szolgáltató egészségügyi magánintézményként működik, ahol a betegek magas színvonalú ellátásban részesülnek.

A tapasztalt orvosokat és nővéreket jól képzett koordinációs és adminisztrációs személyzet támogatja a klinikai vizsgálatokban részt vevő betegek szakszerű kezelésében.

Tevékenységeink középpontjában a magyar és nemzetközi gyógyszeripari vállalatok, orvostechnikai eszközöket fejlesztő cégek, multinacionális klinikai vizsgálatszervező cégek és egyéb egészségügyi intézmények számára nyújtott vizsgálóhelyi szolgáltatások állnak. Ügyfeleink garantáltan magasan képzett, a klinikai vizsgálatokban nagy tapasztalattal rendelkező vizsgálatvezetőkkel és vizsgálati koordinátorokkal, menedzserekkel dolgozhatnak együtt.

Az ICH-GCP és a vonatkozó nemzetközi és magyar irányelvek és jogszabályok maradéktalan teljesítésével, valamint a határidők szigorú betartásával igyekszünk elnyerni ügyfeleink bizalmát.

A Qualiclinicet 2010-ben alapították. 2024-ben kezdte meg együttműködését egy másik klinikai vizsgálóhellyel, a Cortex Study Centerrel.

A Qualiclinic kivételes helyen található; Budapest hangulatos, könnyen megközelíthető részén, európai szintű környezetben áll az ügyfelek és a betegek rendelkezésére.

Minőségpolitika

A Qualiclinic működésének szerves részét képezi a minőságirányítás. A vállalat az irányítás ezen aspektusát elsődleges felelősségének tekinti, és hisszük, hogy a helyes működés kulcsa a megfelelő minőségi szabványok követése.

A vállalat minőségpolitikája megköveteli a vállalat minőségirányítási tevékenységeinek folyamatos fejlesztését és az alábbi elvek szerinti üzletmenetet:

  • Betartjuk a klinikai vizsgálatok irányításával kapcsolatos valamennyi alkalmazandó irányelvet és jogszabályt.
  • Követjük az ügyfél és a Qualiclinic valamennyi kapcsolódó szabványműveleti előírását.
  • Biztosítjuk, hogy az ügyfelek kéréseit az aláírt szerződések feltételeinek megfelelően időben és hatékonyan kezeljük.
  • Mindig arra törekszünk, hogy szolgáltatásaink megfeleljenek a legmagasabb minőségi és költséghatékonysági követelményeknek.
  • A folyamatos fejlesztés elvének követése és a menedzsment erőforrásainak legjobb kihasználása minden minőségügyi kérdésben.
  • Kellő gondossággal ügyelünk arra, hogy a tevékenységeink biztonságosak legyenek az alkalmazottak, a munkatársak, az alvállalkozók és a munkánkkal kapcsolatba kerülők számára.
  • Szorosan együttműködünk ügyfeleinkkel és beszállítóinkkal a legmagasabb minőségi szabványok kialakítása érdekében.
  • Előretekintő szemléletmód alkalmazása az olyan jövőbeli üzleti döntésekkel kapcsolatban, amelyek hatással lehetnek a minőségre.
  • Munkatársaink képzése a minőségirányítási feladatokról és felelősségekről.
  • További célunk, hogy valamennyi munkatárs bevonásával és megfelelő képzésével, és a dokumentált minőségirányítási rendszer működtetésével túlteljesítsük ügyfeleink és munkatársaink elvárásait.

Küldetésünk Ügyfeleink klinikai vizsgálati tervének pontos végrehajtása

  • a vonatkozó helyi és nemzetközi jogszabályok, irányelvek és a legmagasabb szakmai-etikai követelmények betartása;
  • a betegek jogainak, jólétének és maximális biztonságának biztosítása;
  • kiváló adatminőség garantálása.